Mastercard już po raz dziewiąty jest partnerem festiwalu organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, tym razem w wersji online.
Mapa Domówek i wirtualne pole na serwerze Discord
Jako Mastercard wiemy, że pasje i przeżycia są niezwykle wartościowe. Pomimo zmienionych pandemią czasów, chcemy, aby każdy mógł spędzić niezapomniane chwile i dzielić się muzycznymi doznaniami z innymi. Dlatego cieszy nas kolejny rok, w którym mamy możliwość wspierania jedynego w swoim rodzaju festiwalu Pol’and’Rock. W tym roku chcemy udowodnić, że dzięki technologii uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata, chociaż rozproszeni po całym świecie, mogą poczuć jedność i razem tworzyć wyjątkową historię tego wydarzenia
Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe
[1] Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez KANTAR TNS na próbie telefonicznej (CATI), N=600 wywiadów z osobami w wieku 18+; wrzesień 2019 r.[2] Badanie zrealizowane na zlecenie Mastercard przez agencję Fly Research w maju 2020 r., na próbie 7500 dorosłych respondentów z 15 krajów, w tym z Polski