Pol’and’Rock nie mógłby obyć się bez stref partnerów wydarzenia, gdzie na festiwalowiczów czekały najrozmaitsze atrakcje i konkursy z masą nagród do zgarnięcia. Choć w tym roku Festiwal przeniósł się na pole wirtualne, nie stanowiło to przeszkody dla partnerów, by wprawić w ruch kreatywne machiny dobrej zabawy i rozbudzić w siedzących w domach uczestnikach ducha grywalizacji.
Oto jakie konkursy i związane z nim nagrody czekają na tegorocznych festiwalowiczów:
Lech: Lechendy zakładają wygraną
Muzyczne wyzwanie w stylu EKO? Lech dobrze wie, jak to zrobić! Na oficjalnej stronie partnera czeka na uczestników wyjątkowy quiz. Aby do niego dołączyć, wystarczy wpisać kod spod zawleczki lub kapsla promocyjnej puszki bądź butelki i zachować czujność — aby wygrać, nie można popełnić więcej niż dwóch błędów. A grać jest o co — do zgarnięcia jest ponad 15000 limitowanych EKO koszulek zaprojektowanych przez polskich artystów. Wzorów jest 10, w tym jeden z nich stworzył sam Jurek Owsiak.
Jednak to nie wszystko co w tym roku przygotował dla festiwalowiczów Lech. Więcej informacji o atrakcjach przygotowanych przez partnera dostępnych jest na stronie: http://www.lech.pl/
Play: Let’s Play Together
Jak najlepiej oglądać transmisje Najpiękniejszej Domówki Świata? Wiadomo — razem! Dzięki Play na kartę, przy korzystaniu z takich aplikacji, jak YouTube, Facebook, Instagram, Messenger czy Twitter przez całe lato użytkownicy nie tracą cennych gigabajtów. Dodatkowo, przy zakupie startera Play, otrzymuje się 100 GB Internetu za darmo. Warto także na bieżąco śledzić profil Facebook i TikTok Play — na fanów czekają konkursy z nagrodami.
Więcej informacji na Stronie Play.
Allegro: Smart na RO(C)K
Allegro towarzyszy Festiwalowi już 11 lat! Zawsze z nami, zawsze w rytmie EKO. Do tej pory, w czasie wydarzenia, udało się pobić 5 rekordów Guinessa i zainspirować tysiące uczestników do idei zero waste. W tym roku Allegro zaprasza festiwalowiczów nie do Strefy Allegro, a na stronę www.smartnarock.pl, na której czekają niespodzianki, w tym limitowana seria koszulek, zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Do każdej koszulki - kod Allegro SMART na rok, czyli bezpłatne dostawy przez 365 dni.
Co więcej, dzięki grze SMART MEMO, na uczestników czekają do wygrania miesięczne darmowe dostawy od Allegro. Przeżyj Najpiękniejszą Domówkę Świata, gdziekolwiek jesteś!
Mastercard: poczuj się jak w Kostrzynie nad Odrą z Mastercard
Co z tego, że w tym roku dzielą nas duże odległości? Najpiękniejszą Domówkę Świata przeżywamy wszyscy razem i nakręcamy się na działanie! Każdy organizator lokalnej NDŚ może zgłosić ją do Mapy Domówek i wziąć udział w konkursie Mastercard. Dodatkowo, uruchomiony został dedykowany na tę okazję kanał w komunikatorze Discord, na który można przenieść swoją domówkę i poczuć wyjątkowy klimat festiwalu i podzielić się swoimi aktywnościami z innymi.
Do wygrania są m.in.: pobyt w strefie Mastercard na przyszłorocznym Pol’and’Rock Festival, transmisje live z 3 ekipami domówek, 50 kodów z rabatem 100% na koszulkę z siemashop.pl oraz 50 kodów z rabatem 50% na koszulkę z siemashop.pl.
Red Bull: wymarzona domówka
Co skuteczniej niż Red Bull dodaje festiwalowych skrzydeł? Oczywiście — konkursy!
W trakcie trwania Najpiękniejszej Domówki Świata warto śledzić oficjalną stronę: www.redbull.pl, na której organizatorzy przygotowali dla uczestników szereg kreatywnych atrakcji. Walczyć jest o co, bo do wygrania są zestawy Red Bulla, pamiątkowe opaski z wydarzenia, koszulka festiwalowa i specjalnie zaprojektowany przez Jurka Owsiaka, świecący kubek Red Bulla.
Snickers i Orbit: bądź sobą na domówce
Choć duchem w tym roku są z nami Festiwalowicze z całego świata, tak ciałem w studiu w Warszawie może być ich niewielu. Aby nieco skrócić dystans do tego niezwykłego wydarzenia na miejscu, marka zorganizowała konkurs, w którym do wygrania było 8 podwójnych wejściówek do festiwalowego studia i wyjątkowe bluzy Snickers. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło odpowiedzieć na pytanie: „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce to…”.
Choć konkurs Snickers już się zakończył, Orbit gra dalej i apeluje do festiwalowiczów o stworzenie Największego Uśmiechu Świata. Wystarczy zrobić zdjęcie, wrzucić je na social media i oznaczyć hasztagiem #usmiechzOrbit. Najbardziej kreatywne pomysły zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w spersonalizowanym opakowaniu. To jednak nie wszystko — udostępniane przez użytkowników zdjęcia stworzą jedyną w swoim rodzaju mozaikę, która zostanie zaprezentowana na finale 26. Pol’and’Rock Festival.
Więcej szczegółowych informacji dotyczących działań partnerów Najpiękniejszej Domówki Świata dostępnych jest na stronie Pol'and'Rock Festival.
Zachęcamy do korzystania z Bazy Mediów WOŚP i Press Kitu na Prowly, gdzie dostępne są materiały multimedialne - zdjęcia i filmy z Najpiękniejszej Domówki Świata - do wykorzystania przez media. W przypadku publikacji zdjęć, konieczne jest podanie nazwiska autora zdjęcia.
Diana Głogowska
Biuro Prasowe Fundacja WOŚP