Marki Orbit® i Snickers® zostały sponsorami 26. Pol’and’Rock Festival. W tym rokujeden z największych festiwali w Europie odbędzie się online. Najpiękniejsza Domówka Świata będzie transmitowana na żywo w sieci, w dniach 30.07-1.08.2020 i będzie wspierana działaniami marketingowymi skierowanymi do konsumentów.
#domowkazeSnickers
„Bądź sobą na domówce” to hasło przewodnie marki w ramach festiwalu. Koncerty i spotkania będą transmitowane na żywo ze studia telewizyjnego przez 70 godzin. W nagraniu będzie mogła uczestniczyć tylko ograniczona liczba osób, wśród nich znajdą się miłośnicy batonów Snickers® – laureaci konkursu zorganizowanego na profilu FB ZjedzBatonaSnickers, którzy w pomysłowy i oryginalny sposób odpowiedzieli na pytanie „Kiedy jestem głodny/głodna na domówce, to…”. ZjedzBatonaSnickers. W nawiązaniu do kultowego hasła Snickersa®, marka ma nadzieję, że „głód wrażeń” będzie towarzyszyć wszystkim uczestnikom od pierwszej do ostatniej minuty festiwalu.
#usmiechzOrbit
Obecny na wydarzeniu Orbit® zapewni równie ciekawe atrakcje, w tym bicie rekordu na Największy Uśmiech Świata. Marka, która od lat popularyzuje wiedzę na temat prawidłowej higieny jamy ustnej, tym razem chce zachęcić do dzielenia się uśmiechem w social mediach. Najbardziej kreatywne zdjęcia opatrzone hasztagiem #usmiechzOrbit, zostaną nagrodzone pakietem gum do żucia w specjalnym spersonalizowanym opakowaniu. Udostępniane zdjęcia będą także wykorzystane do stworzenia wspólnej mozaiki, która zostanie zaprezentowana na finale Pol’and’Rock, wraz z krótkim filmem o tym, jak Orbit dzieli się uśmiechem z uczestnikami festiwalu. W Orbitowe działania zostaną zaangażowane także Nadia i Adrianna, które prowadzą youtubowy kanał BEKSY. Dziewczyny, z ogromną dawką uśmiechu oraz pozytywnej energii, będą odkrywały zalety festiwalu w wersji online i relacjonowały na żywo, jak bawią się na własnej domówce.Tradycją Pol’and’Rock są turnieje piłki nożnej pod hasłem – Wykopmy Rasizm ze Stadionów i tego elementu dzięki marce nie zabraknie również w tym roku. Marka Orbit®, która od 2019 r. aktywnie współpracuje ze środowiskiem esportu wie, że nieodłącznym elementem zabawy są także gry, dlatego postanowiła zaangażować e-sportowców do rozegrania turnieju FIFA. Gracze zorganizują swój własny konkurs, którego zwycięzcy, razem z nimi, będą mieli okazję zagrać o Puchar Domówki by Orbit. Całe wydarzenie będzie się odbywało w studio, a w trakcie festiwalu, zobaczymy połączenie z miejsca rozgrywek w formie filmiku.