Mimo że na samym lotnisku Makowice - Płoty w festiwalu uczestniczyć mogło jedynie 25 000 osób (posiadacze wejściówek, mieszkańcy, wolontariusze i obsługa), to internetowa społeczność dopełniła swoją obecnością to wyjątkowe wydarzenie. Organizatorzy potwierdzają: było nas tyle, ile w 2019 roku! Tylko na Facebooku i Youtube festiwal wyświetlono ponad milion razy.
Jedno z najbardziej wyczekiwanych spotkań ASP - Przemek Kossakowski i ekipa Down The Road, fot. Lucyna Lewandowska
Transmisja na kanałach partnerów medialnych - Onet.pl i Antyradia
Onet po raz czwarty był partnerem internetowym festiwalu Pol’and’Rock. Nasi dziennikarze, jak co roku, poprowadzili spotkania z fascynującymi gośćmi Akademii Sztuk Przepięknych. Wielotysięczna publiczność tych spotkań jak zwykle nie zawiodła. Była masa śmiechu, wzruszeń i refleksji, a nawet zapytanie o… pracę! Wszystkie spotkania ASP i wszystkie koncerty transmitowaliśmy na stronie głównej Onetu, co w dobie pandemii i ograniczonej liczby festiwalowiczów miało ogromne znaczenie - szczególnie dla tych, którym nie udało się zdobyć wejściówki na festiwal.
Anna Traczewska, Brand Manager Onet
Po raz jedenasty Antyradio nadawało z Pol'and'Rock Festival. Plenerowe panoramiczne studio, transmisje koncertów, wywiady na żywo i relacje. Tak było od czwartku do soboty na antenie Antyradia. Festiwalowy program od 15:00 do późnych godzin nocnych w tym roku prowadzili: Tomasz Kasprzyk, Piotr "Frank" Marciniak i Piotr "Makak" Szarłacki.
Cezary Skoczeń, Marketing Manager Antyradia
fot. Michał Zieliński
Nowe obiecujące przestrzenie - Twitch, Discord i Mapa Domówek
fot. Stanisław Wadas
O 27. Pol'and'Rock Festival
Festiwal przybrał formę hybrydową - dostępny był zarówno dla uczestników obecnych na miejscu, ale także dla osób śledzących jego przebieg w internecie. W formie stacjonarnej w wydarzeniu uczestniczyć mogło 20 tysięcy posiadaczy specjalnych wejściówek, w tym osoby zaszczepione i niezaszczepione (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów).
Środki na organizację festiwalu zapewnili sponsorzy: Lech, Play, mBank, Allegro, Mastercard, RedBull, Snickers, Lorenz, Coca-Cola.
Pomysłodawca i reżyser: Jurek Owsiak
Produkcja: Złoty Melon, Jacek Stachera, agencja Boscata
Projekt oświetlenia: Jacek Chojczak Green Beam Design
Video Content: Piotr Maruszak Red Square
Światła: ATM System Sp. z o.o.
Multimedia: VES
Dźwięk: Fotis Sound
Konstrukcja: Quattro
Backline: Woodys Backline
Prąd: No Problem, Unigreg, Technical Support
Hale namiotowe: Rekord
Zaplecze sanitarne: WC TRON
Komunikacja: Dział Komunikacji Fundacji WOŚP i wolontariusze Pokojowego Patrolu
*źródło: KANTAR, Radio Track, 15-75, słuchalność Antyradia, pn-nd