Jak co roku, redakcja Pol'and'Rock Festival wprowadza nowe rozwiązania w obszarze digital marketingu, rozwija kolejne kanały komunikacji i dba o dobre relacje ze swoją społecznością. Cały festiwal, ze względu na światową pandemię, został przeniesiony do świata online, dlatego wprowadzenie zmian i rozwój dotychczasowych działań jest nieodzowną częścią tego procesu.
Wirtualne pole na Discordzie
Tegoroczny Pol'and'Rock Festival stawia przed naszym zespołem pracowników i wolontariuszy nowe wyzwania. W tym roku współpracuje z nami ponad 50 osób, zarówno zdalnie, jak i z festiwalowego studio. Ze względu na pandemię musimy nauczyć się pracy zdalnej, ale dzięki wypracowanej przez lata dynamice pracy, jesteśmy gotowi na poszerzenie naszych horyzontów i liczymy, że dzięki naszemu doświadczeniu budowana od lat społeczność poczuje festiwalową atmosferę.
Anna Jadwiga Orzech, Rzeczniczka Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Rozmowy na Twitchu
Pushe do wyjątkowych wiadomości
Kolejna festiwalowa aplikacja
fot. Łukasz Widziszowski
- przenieść się do internetowego sklepiku Siemashop,
- poznać festiwalowy rozkład spotkań ASP i koncertów,
- dowiedzieć się najważniejszych informacji na temat organizacji Najpiękniejszej Domówki Świata,
- poznać partnerów festiwalu.
Muzyczne przygotowania na Spotify
fot. Łukasz Widziszowski