Lidl Polska już po raz 15. zbudował swój całodobowy sklep na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata – Pol’and’Rock Festival na Lądowisku Czaplinek-Broczyno. Jak co roku, Rockowa Wyspa Lidla to nie tylko miejsce zakupów, ale przede wszystkim przestrzeń pełna dobrej energii, uśmiechu i wspólnej zabawy. Tym, co naprawdę wyróżnia ten projekt, są ludzie – festiwalowa załoga Lidl Polska. To dzięki ich zaangażowaniu to miejsce posiada tak wyjątkową atmosferę.

Pracowniczka Rockowej Wyspy Lidla, fot. Józef Łapiński.
W grupie siła

Obsługa festiwalowiczów idzie sprawnie dzięki dużej liczbie kas, fot. Radek Raszka.

Strefa chillout, fot. Dominik Sadowski.

Festiwalowicz korzysta z butelkomatu, fot. Aleksandra Kluszczyńska
Wieloletnia współpraca
Informacje o firmie:
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy oraz w USA. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach istnieje w przybliżeniu 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 900.
Klaudia Wojnarowicz
Centrum Komunikacji Fundacji WOŚP