Po 17 latach Tyskie wraca na Pol’and’Rock Festival jako jeden z głównych sponsorów. To więcej niż współpraca – to spotkanie marek, które łączy wspólnota, dialog międzypokoleniowy i festiwalowa energia.
Tyskie – marka dla wszystkich pokoleń
– Wracamy na Pol’and’Rock, bo widzimy w tym festiwalu coś, co jest nam bardzo bliskie – międzypokoleniową wspólnotę, otwartość i spotkania ponad podziałami. To wartości, które na co dzień są fundamentem naszych działań i sposobu myślenia jako marki Tyskie. Dlatego chcemy być częścią tej wyjątkowej historii, którą Pol’and’Rock tworzy od lat. To dla nas coś więcej niż sponsoring – to autentyczna potrzeba łączenia ludzi, z którą się identyfikujemy i którą wspieramy wszędzie tam, gdzie jesteśmy. Cieszymy się, że możemy znów powiedzieć uczestnikom „jesteśmy na TY!”
mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie.