Marka Tyskie, po 17 latach, wróciła na Pol’and’Rock Festival jako z jeden z jego głównych sponsorów i przygotowała aż dwie strefy dostępne dla festiwalowiczów. Ponad podziałami na gatunki muzyczne i pokolenia. Współpraca marki i Najpiękniejszego Festiwalu Świata opierała się na wspólnych wartościach, takich jak międzypokoleniowość, otwartość i odpowiedzialność.
Powrót marki Tyskie na Pol’and’Rock Festival przeszedł nasze oczekiwania. Codziennie tysiące ludzi – z różnych pokoleń - odwiedzało strefę Tyskie i strefę Tyskie Zero, chętnie korzystając z przygotowanych przez nas aktywności. Wspaniale było zobaczyć na własne oczy, jak idea marki czyli bycie na TY między pokoleniami, urzeczywistnia się na kultowym festiwalu. To dla nas ważny krok we wzmacnianiu charakteru marki Tyskie, zgodnie z jej wartościami, i zbliżania jej do ludzi. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili strefy Tyskie, jesteśmy na TY!
- mówi Wojciech Szerszeń, brand manager Tyskie