Po raz pierwszy w historii imprezy, Pol’and’Rock Festival dysponuje własną kolekcją tokenów NFT. Dochód z dystrybucji tokenów zostanie w całości przekazany na posprzątanie i uporządkowanie pola festiwalowego w ramach akcji „Zaraz Będzie Czysto”. Unikatowe NFT 29. Pol’and’Rock Festival dostępne są w Siemashop.pl oraz na platformie Influ.com. Za tokenizację, wsparcie technologiczne i przygotowanie procesu sprzedaży odpowiada firma InfluVerum, właściciel platformy Influ.com.
Podczas 31. Finału WOŚP w naszych działaniach pojawiły się cyfrowe serduszka, czyli tokeny NFT - rozpoczęła się nowa era pomagania! Ten sposób wsparcia spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. Z myślą o Najpiękniejszym Festiwalu Świata powstały pierwsze w historii festiwalowe tokeny NFT – do wyboru: Miłość, Przyjaźń i Muzyka. Zdobywając je, możecie wesprzeć akcję Zaraz Będzie Czysto. Wybierzcie jedną z unikatowych grafik - tokenów NFT, która będzie pamiątką Waszego zaangażowania w tworzenie Pol’and’Rock Festival. Każdą z tych grafik zaprojektowałem wraz z ekipą fundacyjnych grafików. Czekają też na Was niespodzianki - wycieczka po backstage'u, festiwalowe koszulki i wiele innych
Jurek Owsiak
Od kilku lat globalne marki i organizacje wykorzystują NFT do realizacji rozmaitych celów, w tym także zbiórek i akcji charytatywnych. I chociaż w Polsce nie mamy jeszcze tylu doświadczeń z działalności na masową skalę, to 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy pokazał, że Polacy nie boją się technologicznych nowinek i z pełnym zaangażowaniem sięgają po nowe możliwości wsparcia projektów charytatywnych. Przypomnę, że legendarne serduszka WOŚP, które w styczniu można było po raz pierwszy nabyć w formie tokenów NFT, cieszyły się dużym powodzeniem. Utwierdziło nas w przekonaniu, że kolejna współpraca, tym razem przy Pol’and’Rock Festival, sprawi, że NFT ponownie okaże się skutecznym i uniwersalnym narzędziem pozyskiwania środków, które będzie atrakcyjne także dla darczyńców
Ewa Myślińska, CEO InfluVerum, właściciela platformy Influ.com
Więcej szczegółów i informacji o projekcie na stronie festiwalowej kolekcji NFT: nft.polandrockfestival.pl.
Pol’and’Rock Festival
Pol'and'Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock) to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych, organizowany od 1995 roku przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, stanowiący podziękowanie dla społeczeństwa za styczniowy Finał WOŚP. 29. edycja Pol'and'Rock Festival odbędzie się w dniach 3-5 sierpnia na lotnisku Czaplinek - Broczyno. Festiwal jest darmowy i niebiletowany. Wystąpią m.in. Spin Doctors, Apollo 440, Lady Pank, Brodka, Napalm Death, Carpenter Brut i Biohazard. Obecność na ASP potwierdził m.in. Borys Szyc, Marek Dyjak, Katarzyna Kolenda-Zaleska oraz Marta Kuligowska i Kabaret Paranienormalni.
InfluVerum
InfluVerum jest właścicielem platformy Influ.com. Spółka tworzy projekty odpowiadające na potrzeby twórców, marek i organizacji posiadających bazę odbiorców. Specjalizuje się w dostarczaniu cyfrowych narzędzi pozwalających na budowanie znaczących i trwałych finansowo relacji z fanami i klientami. Z okazji 31. Finału, specjalnie na potrzeby WOŚP, firma przygotowała legendarne serduszka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w formie tokenu NFT oraz zrealizowała kompleksowy, bezpieczny i intuicyjny projekt ich sprzedaży.
Influ.com
Influ.com, partner technologiczny 29. Pol’and’Rock Festival, to przyjazna polska platforma do obrotu cyfrowymi kolekcjami NFT. Influ.com upraszcza proces nabywania tokenów, oferując możliwość ich zakupu przy użyciu walut tradycyjnych, bez konieczności instalacji skomplikowanych narzędzi (jak np. MetaMask). Platforma dostarcza kompletne i zaawansowane narzędzia cyfrowe, które łącząc technologię, biznes i prawo, przeprowadzają firmy przez proces tokenizacji oraz umożliwiają obrót cyfrowymi kolekcjami NFT. Zespół Influ.com świadczy również usługi z zakresu konsultacji, tokenizacji oraz tworzenia kampanii marketingowych z elementami Web 3.0. Firma angażuje się w upowszechnianie wiedzy dotyczącej NFT oferując szerokie zasoby edukacyjne oraz prowadząc szkolenia. Szczegółowe informacje o marce są dostępne na stronie Influ.com oraz na Linkedinie, Facebooku, Instagramie i Twitterze.