Już 4 sierpnia wystartuje jeden z najbardziej wyczekiwanych festiwali muzycznych w Polsce – Pol’and’Rock Festival. Po raz jedenasty partnerem wydarzenia jest Mastercard, który wesprze organizatorów w obszarze płatności. Dodatkowo, użytkownicy programu Mastercard Bezcenne Chwile będą mieli szansę przeżyć wyjątkową przygodę za kulisami Festiwalu.
Bezcenne Chwile za kulisami
Ostatnie dwa lata pandemii i czas, kiedy ten niezwykły Festiwal odbywał się w formule online i hybrydowej sprawiły, że jeszcze bardziej doceniliśmy jak bezcenną wartość mają wspólnie spędzone chwile – zwłaszcza wtedy, kiedy możemy przeżywać je w gronie osób, które łączy wspólna pasja. Festiwal Pol’and’Rock może pochwalić się ogromną rzeszą oddanych fanów, a wielu z nich od początku jego powstania nie przegapiło ani jednej jego edycji. Uwielbiamy ludzi z pasją i chcemy wspierać ich rozwój, dlatego cieszymy się, że jesteśmy partnerem tego wyjątkowego, muzycznego wydarzenia
Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe
Kontakt dla mediów
Anna Marciniak
Communications Director, Mastercard
anna.marciniak@mastercard.com
tel +48 (22) 526 12 60
Agencja Solski Communications
Zespół Mastercard
tel. +48 (22) 242 86 29, -26, -35
mastercard@solskipr.pl
O Mastercard
Mastercard jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze innowacje wpływają na świat, i włącz się do rozmowy na Twitterze @MastercardPL, na profilu firmy na LinkedIn oraz w Centrum Prasowym Mastercard.