Crunchips kontynuuje swoją współpracę z Fundacją WOŚP. Z okazji letniego festiwalu Pol’and’Rock Festival na rynku pojawiła się Edycja Limitowana, w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka i z mniejszą o 25% zawartością soli. Dwa nowe warianty to: Pikantne Barbecue i Soczyste Skrzydełka. Znaleźć je można na półkach sklepowych w całej Polsce, pojawią się też w specjalnym sklepie festiwalowym podczas Pol’and’Rock.
- Pozytywne emocje, dobra energia, muzyka i czas z bliskimi to kwintesencja Pol’and’Rock Festival. Chcemy być częścią tej imprezy, gdyż marka Crunchips idealnie do niej pasuje. Z okazji festiwalu przygotowaliśmy wyjątkową Edycję Limitowaną naszych czipsów Crunchips. Opakowania zaprojektował Jurek Owsiak. Nie da się ich przegapić na sklepowych półkach - są kolorowe, energetyczne i dzięki charakterystycznym wzorom kojarzą się z festiwalem.
Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz
O marce Crunchips:
Crunchips to marka, która idealnie sprawdzi się na imprezie, domówce czy maratonie filmowym z przyjaciółmi. W jej portfolio znajdują się różnego rodzaju chipsy: gładkie, faliste, ryflowane X-cut, czy w formie sticksów. W 2022 r. do Crunchips dołączyły także Nachosy i Dipy.
Produkty Crunchips to zarówno, łagodne, jak i ostre smaki, które łączy jedno – trudno im się oprzeć. Przekąski są chrupiące, produkowane na oleju słonecznikowym i bez glutenu.
Więcej o marce: https://crunchips.pl/
Dla mediów:
Ewa Kawiecka
Q&A COMMUNICATIONS
Mobile: + 48 694 475 833
e-mail: eka@qacommunications.com