Nowe, ekologiczne rozwiązania na Pol’and’Rock Festival – Tork partnerem imprezy

Nowe, ekologiczne rozwiązania na Pol’and’Rock Festival – Tork partnerem imprezy

Opublikowany

Czas wakacyjnych festiwali zbliża się wielkimi krokami - coraz bardziej czuć atmosferę letnich koncertów i wyjazdów. W tym roku największy i jeden z najbardziej ekologicznych polskich festiwali muzycznych zmienił nazwę -  Przystanek Woodstock od tegorocznej edycji nazywać się będzie Pol’and’Rock Festival. To nie koniec niespodzianek. Zaskakuje też line - up i nowe, ekologiczne rozwiązania!

Podczas wydarzenia odbywającego się w dniach 2 - 4 sierpnia w Kostrzynie, fani muzyki będą mogli bawić się przy pięciu scenach. Na Dużej Scenie usłyszymy między innymi legendę Przystanku Woodstock - Lao Che, duet The Inspector Cluzo i brytyjski zespół You Me At Six. Zagra także Wojtek Mazolewski, który przedstawi swój autorski projekt „Chaos Pełen Idei”. Mała Scena zapowiada się równie emocjonująco - usłyszeć będzie można między innymi Krzysztofa Zalewskiego, Koniec Świata, Pablopavo i Blues Pills.

Jak co roku, odbędą się różne formy warsztatów artystycznych. Zaplanowany jest również szereg inicjatyw społecznych i obywatelskich. W ramach Akademii Sztuk Przepięknych odbędą się spotkania z inspirującymi osobami świata kultury, polityki i sportu,  takimi jak: Dorota Wellman, Chris Niedenthal, Artur Barciś, Jerzy Górski, Jacek Fedorowicz czy Kasia Sokołowska.

Czysta, festiwalowa przyjemność!

Festiwal w Kostrzynie od początku swojej działalności zwracał uwagę na ekologiczne rozwiązania - organizatorzy szeroko promują segregację odpadów, używanie odnawialnej energii, recykling. W ramach akcji Zaraz Będzie Czysto bacznie śledzą najnowsze możliwości i trendy, co roku wprowadzając „zielone” nowości. Nie bez powodu nowym partnerem festiwalu został Tork.

Ogromnie cieszymy się, że możemy stać się częścią tak wielkiego wydarzenia, jakim jest Pol’and’Rock Festival. Nasza filozofia jest zgodna z festiwalową - cenimy zrównoważony rozwój i ekologiczne rozwiązania. Bierzemy pełną odpowiedzialność za każdy etap produkcji: od pozyskania surowców, przez produkcję, po recycling odpadów. Dążymy także do mniejszego zużycia energii - tej festiwalowej mamy jednak pod dostatkiem!

Wojciech Nizio, Brand Communication Manager

W 2018 roku Tork zadba o występujących na Pol’and’Rock Festival artystów. Zostając higienicznym partnerem, zaopatrzy festiwalowe gwiazdy w pełen zestaw produktów. Wśród nich znajdzie się Tork PeakServe® - system niekończących się ręczników - wygodny, przystosowany do sprawnego użytkowania przez liczną grupę osób, a także miękki, dozowany po odcinku ręcznik Tork Matic®  i delikatne mydło w pianie Tork. W przestrzeni dla artystów znajdą się także stojaki do dezynfekcji ułatwiające swobodny dostęp do środków dezynfekujących dłonie i chusteczek oraz ekstramiękkie serwetki dyspenserowe Tork Xpressnap®. Pol’and’Rock Festival angażuje muzycznie, społecznie i ekologicznie. W tym roku Tork stał się częścią tej inicjatywy.

Dodatkowe informacje dla mediów: A PRiori Communications, +48 570 774 727, [email protected]
Fot. Marta Szpakowska

Fot. Marta Szpakowska

Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl.

Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Nazwa Essity pochodzi od słów „essentials" (podstawowe) i „necessities" (niezbędne). Nasz zrównoważony model prowadzenia działalności jest korzystny dla ludzi i przyrody. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 48 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2017 r. wyniosła ok. 109 mld koron szwedzkich (11,3 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com.

Kopiuj tekst

Udostępnij