Na tegorocznej Akademii Sztuk Przepięknych podczas 24. Pol'and'Rock Festival z uczestnikami spotka się modelka Anja Rubik!
Urodzona w Polsce supermodelka - Anja Rubik od 18 lat znajduje się na szczycie branży modowej. Brała udział w kampaniach reklamowych dla najbardziej znanych domów mody, w tym między innymi Chloe, Gucci, Chanel, Valentino, Estee Lauder, Versace i YSL. Stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych muz Karl’a Lagerfeld’a i pomogła Anthony'emu Vaccarello rozpocząć karierę w roli nowego dyrektora kreatywnego marki Saint Laurent, gdzie Anja pozostaje inspiracją dla nowych projektów. Ostatnie dwie dekady Rubik były podzielone miedzy dziesiątkami okładek Vogue i innych magazynów modowych, produkcjami telewizyjnymi, pokazami mody a także consultingiem oraz projektowaniem dla wielu marek.
Vogue Paris nazwał Rubik jedną z Top 30 modelek ostatniej dekady. Anja Rubik zajęła także 3 miejsce w amerykańskiej edycja listy 10 najlepszych publikacji. Jako założycielka i redaktorka naczelna wydawanego przez nią co roku Magazynu 25, stała się siłą twórczą, prezentującą artystów i fotografów z całego świata. Współpracownicy magazynu to Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, Marina Abramovic, Araki, Woodkid, JR, Carsten Holler, Hedi Slimane i Daniel Arsham. Pod koniec 2014 roku Rubik zaprojektowała i wypuściła swój własny zapach "Original by Anja Rubik" i nadal z sukcesem prowadzi tę markę jako prywatne przedsiębiorstwo. Anja osobiście interesuje się sztuką i jest kuratorem Art and Fashion Forum - otwartej platformy mającej na celu inspirować i edukować. Została również zaproszona do dyskusji panelowych w ramach 2016 Istanbul International Arts and Culture Festival.
W uznaniu dla jej globalnego doświadczenia w zakresie przedsiębiorczości i działalności filantropijnej, od 2016 roku Anja Rubik zasiada w radzie doradców Brooklyn Museum. W 2017 roku Rubik przyjęła rolę Creative Consultant i Ambasadora organizacji non – profit Parley, z którą niestrudzenie pracuje, aby ożywić globalne kampanie o świadomości na temat ochrony środowiska oceanów i zrównoważonym rozwoju. W tym samym roku Anja Rubik rozpoczęła w Polsce kampanię #sexedpl dotyczącą edukacji seksualnej. Kampania powstała w wyniku konieczności zapełnienia pustki w aktualnym programie nauczania, której przy silnym poczuciu odpowiedzialności - nie można było zignorować. Kampania #SEXEDPL wystartowała 28 października 2017. W ramach 14 opublikowanych 60- sekundowych filmików znani Polacy wypowiadali się między innymi na temat świadomej zgody, dostępnych metod antykoncepcyjnych, a także jak rozpocząć rozmowę z dzieckiem na temat seksu.
Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała na wielu forach i różnych platformach granice między światem mody a sprawami społecznymi i środowiskowymi. Dzięki konsekwentnej jasności myśli i odwadze moralnej – Anja Rubik uzyskała powszechny szacunek.
W uznaniu dla jej globalnego doświadczenia w zakresie przedsiębiorczości i działalności filantropijnej, od 2016 roku Anja Rubik zasiada w radzie doradców Brooklyn Museum. W 2017 roku Rubik przyjęła rolę Creative Consultant i Ambasadora organizacji non – profit Parley, z którą niestrudzenie pracuje, aby ożywić globalne kampanie o świadomości na temat ochrony środowiska oceanów i zrównoważonym rozwoju. W tym samym roku Anja Rubik rozpoczęła w Polsce kampanię #sexedpl dotyczącą edukacji seksualnej. Kampania powstała w wyniku konieczności zapełnienia pustki w aktualnym programie nauczania, której przy silnym poczuciu odpowiedzialności - nie można było zignorować. Kampania #SEXEDPL wystartowała 28 października 2017. W ramach 14 opublikowanych 60- sekundowych filmików znani Polacy wypowiadali się między innymi na temat świadomej zgody, dostępnych metod antykoncepcyjnych, a także jak rozpocząć rozmowę z dzieckiem na temat seksu.
Przez lata Anja Rubik była postacią, która przekraczała na wielu forach i różnych platformach granice między światem mody a sprawami społecznymi i środowiskowymi. Dzięki konsekwentnej jasności myśli i odwadze moralnej – Anja Rubik uzyskała powszechny szacunek.