Lech kolejny raz zawitał na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Podobnie jak w poprzednich latach, przez te trzy wyjątkowe dni, marka towarzyszyć będzie uczestnikom Pol’and’Rock’a. W specjalnie przygotowanej strefie czekają na nich atrakcje nawiązujące do Festiwalu. Z kolei dla osób, które nie mogą pojawić się na nim stacjonarnie, marka Lech przygotowała konkurs na stronie www.lech.pl.
Strefa Sprawdź Promile
Nowości z portfolio i atrakcje w strefie sprzedażowej
Strefa Lecha na 27. Pol'and'Rock Festival, fot. Stanisław Wadas
Festiwalowe puszki i konkurs
27 Pol’and’Rock Festival odbywa się w dniach 29-31 lipca na dawnym lotnisku Makowice - Płoty w województwie zachodniopomorskim. Na terenie o powierzchni 78 hektarów znajdują się pola namiotowe, scena, na której wystąpi blisko 30 wykonawców, strefa ASP ze spotkaniami z wybitnymi gośćmi oraz koncertami wieczornymi, a także przestrzenie partnerów.
Na Festiwalu wystąpią m.in. Dubioza Kolektiv, Hańba!, Black River, Tides from Nebula, Morgane Ji i Kasia Kowalska. Na Akademii Sztuk Przepięknych można się spotkać z Arkadiuszem Jakubikiem, Andrzejem Chyrą, Martą Lempart, Elżbietą Dzikowską, Jakobe Mansztajnem (Make Life Harder), Przemkiem Kossakowskim i ekipą Down the Road, Łukaszem Czepielą, Radkiem Kotarskim oraz adwokatami Sylwią Gregorczyk-Abram i Michałem Wawrykiewiczem (spotkanie o polexicie). Festiwal przybrał formę hybrydową - dostępny jest zarówno dla uczestników obecnych na miejscu, ale także dla osób śledzących jego przebieg w internecie. W formie stacjonarnej w wydarzeniu uczestniczyć może 20 tysięcy uczestników, w tym osoby zaszczepione i niezaszczepione (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów) – posiadacze specjalnych wejściówek. Transmisja z wydarzenia dostępna jest w serwisie YouTube, na Facebooku i Twitchu, a także w Onecie i na antenie Antyradia.
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwnego, z udziałem 36,4% (dane GUS, 2020). Firma zatrudnia ponad 2700 osób w swoich browarach i oddziałach w całej Polsce. Jako firma odpowiedzialna społecznie Kompania Piwowarska troszczy się o ludzi i środowisko. Realizując strategię zrównoważonego rozwoju, promuje odpowiedzialność i umiar w spożywaniu alkoholu, szkoli sprzedawców, oszczędza wodę i energię, wspiera rozwój swoich partnerów biznesowych i angażuje się w wolontariat. Lider rynku piwnego w Polsce jest dumnym sponsorem wielu lokalnych drużyn sportowych.Kompania Piwowarska skupia trzy browary o wieloletniej historii: Tyskie Browary Książęce (rok założenia - 1629), Browar Dojlidy w Białymstoku (1768) i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu (1895). To w nich warzone są najchętniej wybierane przez Polaków piwa, między innymi: Żubra, Tyskie, Lecha, Redd’sa, a także kolekcja specjalności Książęcego. W ofercie producenta znajdują się również cenione w Polsce piwa czeskie: Pilsner Urquell (ikona czeskiego piwa) i Kozel (najczęściej wybierane przez Czechów piwo) a także piwa bezalkoholowe sygnowane marką Lech Free 0,0% oraz Tyskie 0,0%. Sprawdzone receptury, nieskazitelna czystość w browarach a przede wszystkim umiejętności doświadczonych piwowarów – to wszystko sprawia, że warzone tam piwa są cenione w Polsce i za granicą.
Więcej informacji o działalności i produktach Kompanii Piwowarskiej można znaleźć na stronie: www.kp.pl, na profilu Facebook firmy: https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska oraz na portalu społecznościowym LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/kompania-piwowarska.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International stanowiącej część Asahi Group Holdings. Dodatkowych informacji udziela:
Biuro Prasowe
Kompania Piwowarska
Mail: biuro.prasowe@asahibeer.pl