Już po raz dziesiąty firma jest partnerem Festiwalu, organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, oferując wsparcie technologiczne organizatorom oraz bezcenne doświadczenia uczestnikom wydarzenia.
źródło: Mastercard
Spotkanie na żywo…
… i w sieci
Zeszłoroczny sukces Najpiękniejszej Domówki Świata i obecnych na niej narzędzi od Mastercard pokazał, jak ważne na tym wyjątkowym Festiwalu są relacje międzyludzkie, rozmowy i empatia. W trudnym czasie daliśmy fanom muzyki, wieloletnim bywalcom Pol’and’Rocka, szansę na rozwijanie swojej pasji. Technologia, kreatywność i determinacja organizatorów i partnerów wydarzenia pozwoliły połączyć dwa światy – rzeczywisty i wirtualny – i w czasie kryzysu wzbudzić w ludziach emocje, przekazać radość, dać poczucie bycia częścią czegoś wyjątkowego. Cieszymy się, że także w tym roku możemy uczestniczyć w tym wyjątkowym wydarzeniu, od lat wpisanym w kalendarz kluczowych muzycznych imprez
komentuje Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe
Bezcenna podróż za kulisy Festiwalu
27 Pol’and’Rock Festival odbędzie się w dniach 29-31 lipca na dawnym lotnisku Makowice - Płoty w województwie zachodniopomorskim. Na terenie o powierzchni 78 hektarów znajdą się pola namiotowe, scena, na której wystąpi blisko 30 wykonawców, strefa ASP ze spotkaniami z wybitnymi gośćmi oraz koncertami wieczornymi, a także przestrzenie partnerów.
Na Festiwalu wystąpią m.in. Dżem, Dubioza Kolektiv, Hańba!, Black River, Tides from Nebula, Renata Przemyk, Morgane Ji i Kasia Kowalska. Na Akademii Sztuk Przepięknych spotkać będzie się można z Arkadiuszem Jakubikiem, Andrzejem Chyrą, Martą Lempart, Elżbietą Dzikowską, Jakobe Mansztajnem (Make Life Harder), Przemkiem Kossakowskim i ekipą Down the Road, Łukaszem Czepielą, Radkiem Kotarskim oraz adwokatami Sylwią Gregorczyk-Abram i Michałem Wawrykiewiczem (spotkanie o polexicie).
Festiwal przybierze formę hybrydową - dostępny będzie zarówno dla uczestników obecnych na miejscu, ale także dla osób śledzących jego przebieg w internecie. W formie stacjonarnej w wydarzeniu uczestniczyć będzie mogło 20 tysięcy uczestników, w tym osoby zaszczepione i niezaszczepione (zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów) – posiadacze specjalnych wejściówek. Transmisja z wydarzenia dostępna będzie w serwisie YouTube, na Facebooku i Twitchu, a także w Onecie i na antenie Antyradia.
O Mastercard
Jest globalną firmą technologiczną działającą w obszarze płatności. Wprowadzamy innowacje, dzięki którym transakcje są bezpieczniejsze, prostsze i bardziej inteligentne. W efekcie włączamy się w rozwój cyfrowej gospodarki, która wyrównuje szanse i przynosi korzyści wszystkim. Dzięki bezpiecznemu wykorzystaniu danych oraz możliwościom naszej sieci, usługi i rozwiązania Mastercard pomagają konsumentom, instytucjom finansowym, przedsiębiorstwom i sektorowi publicznemu wykorzystać w pełni swój potencjał. Łącząc siecią Mastercard ponad 210 krajów i terytoriów, realizujemy wizję zrównoważonego świata, który otwiera przed każdym wyjątkowe, bezcenne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, jak nasze innowacje wpływają na świat, i włącz się do rozmowy na Twitterze @MastercardPL, na profilu firmy na LinkedIn oraz w Centrum Prasowym Mastercard.
Kontakt dla mediów
Anna Marciniak Communications Director, Mastercard
anna.marciniak@mastercard.com, tel. +48 (22) 242 86 29, -26, -35
Agencja Solski Communications
Zespół Mastercard
tel +48 (22) 526 12 60 mastercard@solskipr.pl